ΡΕΒΙΘΟΚΕΦΤΕΔΕΣ

by - Μαρτίου 28, 2022

Ρ ε β ι θ ο κ ε Φ τ έ δ ε ς !

Δεν ξέρω για σένα αλλά για εμένα είναι ο μόνος ευχάριστος τρόπος να φάω ρεβίθια... 
Σύμμαχοι μου ο πολυκόφτης multi mix με 3 σετ μαχαιριών της @gruppe_design_wise ,καθώς και το airfryer της ίδιας εταιρείας.
Υλικά:

*570 γρ. βρασμένα ρεβίθια
*1 κρεμμύδι
*2 σκελίδες σκόρδο
*1 χούφτα μαϊντανός
*1 χούφτα άνηθος
*2 κρεμμυδάκια φρέσκα
*90 γρ. ελαιόλαδο
*60 γρ. νερό
*40 γρ. αλεύρι
*κύμινο
*αλάτι
*πάπρικα
Βάζω στον πολυκόφτη τα κρεμμύδια,το σκόρδο ,τον μαϊντανό και τον άνηθο και μπλεντάρω.
Αδειάζω σε ένα μεγάλο μπολ και στην συνέχεια αδειάζω στον πολυκόφτη τα ρεβίθια.
Αφού τα αλέσω ,τα αδειάζω και αυτά στο μπολ και έπειτα, προσθέτω το ελαιόλαδο,το νερό ,το αλεύρι και τα μπαχαρικά μου.
Βάζω ελάχιστο ελαιόλαδο στα χέρια μου για να πλάσω τους κεφτέδες μου και ψήνω στο airfryer στους 200 ° 20' (10' απ' την κάθε πλευρά).
Άλλοτε τους συνοδεύω με γουακαμόλε ή τις φορές που δεν έχω αβοκάντο όπως σήμερα,με μια απλή σος γιαουρτιού.

You May Also Like

0 σχόλια