ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ

by - Οκτωβρίου 26, 2021



Είμαι η Έλενα 34 χρονών και παρότι έχω γεννηθεί και έχω μεγαλώσει στην Θεσσαλονίκη ,τα τελευταία 7 χρόνια ζω μόνιμα στην Κεφαλονιά με τον άντρα μου και τα παιδιά μας. Έχω τελειώσει νοσηλευτική και έχω εργαστεί στο αντικαρκινικό νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης δίπλα σε σπουδαίους ανθρώπους !!!

 Η supermum of twinboys ως άνθρωπος είναι η μαμά που γεννήθηκε μέσα από τους γιούς μου , Θέμη και Λευτέρη. Η σελίδα αυτή ήταν και είναι η διέξοδος μου με ένα πολύ δημιουργικό κατά τη γνώμη μου τρόπο και νιώθω ιδιαίτερη ευγνωμοσύνη που όλοι εσείς έχετε αγκαλιάσει αυτό μου το εγχείρημα και με ακολουθείτε πιστά σε κάθε μου βήμα. 
Η μαγειρική για μένα είναι πολλά πράγματα ταυτόχρονα. Αγάπηπάθος, ικανοποίηση, φαντασία, δημιουργικότητα...! 





Είναι η ευχαρίστηση του να βλέπεις τα πρόσωπα χαμογελαστά όταν δοκιμάζουν κάτι και τους αρέσει...! Είναι η πρόκληση του να φτιάξεις κάτι που σου ήρθε στο μυαλό και να δεις αν θα πετύχει στην πράξη ...! Είναι το χαμόγελο που σχηματίζεται στα χείλη μου ,όταν στην πράξη αυτό που έχω φτιάξει είναι πολύ καλύτερο απ' ότι το έχω φανταστεί!!! 
Είναι το αγχολυτικό μου...!!! 

Στο blog μου θα βρεις εύκολες συνταγές με λίγα, ποιοτικά και οικονομικά υλικά που όλοι έχουμε στην κουζίνα μας και που δεν απαιτούν πάρα πολύ χρόνο από την καθημερινότητά μας. Επίσης,παρόλο που θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν υγιεινές οι περισσότερες συνταγές μου δεν υστερούν καθόλου σε νοστιμιά και αυτό είναι σίγουρα το μεγάλο στοίχημα σε τέτοιου είδους συνταγές!!! Ευτυχώς την νοστιμιά των φαγητών μου πέρα από τους πολλούς απαιτητικούς πελάτες που έχω στο σπίτι,επιβεβαιώνουν και όσοι από εσάς δοκιμάζουν τις συνταγές μου!! 

Υ.Γ. : Μην διστάζεις να μου στέλνεις τις φωτογραφίες σου απ' τις συνταγές που δοκιμάζεις και φυσικά να μοιράζεσαι μαζί μου την όποια απορία σου!!!


You May Also Like

0 σχόλια