ΚΕΙΚ ΜΕ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ

by - Οκτωβρίου 29, 2021

Κατά καιρούς με έχετε ρωτήσει από πού εμπνέομαι και θα σας πω ότι πολλές φορές τα ίδια τα προϊόντα που έχω στα χέρια μου είναι και αυτά που με εμπνέουν.

Το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο Filoso της επιχείρησης @konoshill είναι μια μοναδική σύνθεση δύο ποικιλιών Μακρής & Picual,αιχμηρό, γεμάτο εντάσεις και αρώματα άγουρων και πιό ώριμων καρπών, ζωηρά πικάντικο και πικρό στη γεύση και συνοδεύει άριστα επιδόρπια με σοκολάτα υγείας.

Οπότε μπορείς να καταλάβεις πως προέκυψε η παρακάτω συνταγή γι'αυτό το υπέροχο και πεντανόστιμο κεικ της φωτογραφίας!!!!
Υλικά:

ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΙΚ 

*300 γρ. γιαούρτι με λίγα λιπαρά
*120 γρ. ελαιόλαδο filoso @konoshill
*100 γρ. μελάσα @emeliafinefoods
*180 γρ. αλεύρι γ.ο.χ.
*3 αβγά 
*70 γρ. κακάο άγλυκο
*70 γρ. βρώμη
*1 κ.σ. baking powder

ΓΙΑ ΤΟ ΓΛΑΣΟ

*50 γρ. σοκολάτα υγείας
*15 γρ. ελαιόλαδο filoso @konoshill
*1 πρέζα αλάτι

Σε ένα μπολ προσθέτω το γιαούρτι,το ελαιόλαδο ,τη μελάσα & τα αβγά και ανακατεύω καλά.
Στην συνέχεια προσθέτω το αλεύρι,τη βρώμη,το κακάο & το baking powder.
Αφού έχω ένα ομοιογενές μείγμα , αδειάζω σε φόρμα που έχω λαδώσει ελαφρώς και ψήνω στους 180 βαθμούς κελσίου για περίπου 45'.
Όταν είναι έτοιμο ,αφήνω να κρυώσει και έπειτα ξεφορμάρω.

Για το γλάσο απλά ζεσταίνω το ελαιόλαδο με την σοκολάτα σε χαμηλή φωτιά για να μην καεί και στην συνέχεια αφού προσθέσω και το αλάτι ,περιχυνω το κέικ μου.

Από τις συνταγές που επιβάλλεται να δοκιμάσεις!!!

Backdrop & props by @thesaltybiscottishop !!!


You May Also Like

0 σχόλια