ΚΕΦΤΕΔΑΚΙΑ ΨΑΡΙΟΥ

by - Ιανουαρίου 08, 2022

Ψαροκροκέτες ή ψαροκεφτέδες;
Αν με ρωτάς είναι το ίδιο ακριβώς πράγμα και υπάρχουν πολλές συνταγές,όμως αυτή εδώ είναι πραγματικά πανεύκολη και πεντανόστιμη !!!
Θέμης και Λευτέρης, φυσικά τα εξαφάνισαν μέχρι να ανοιγοκλείσω τα μάτια μου!!!

Υλικά:

*225 γρ. ψάρι (μπορείς να το κάνεις με ψάρι που έχει περισσέψει ,ακόμα και με και κονσέρβα τόνου)
*3 αβγά
*60 γρ. gouda τριμμένο
*1 κ.σ. σκόνη σκόρδου
*3 φέτες ψωμί του τοστ
*1 κ.σ. μουστάρδα
*30 γρ. αλεύρι (θα χρειαστεί και έξτρα για το τηγάνισμα)

Βγάζω απ' το ψάρι τα κόκκαλα και το μαδάω με τα χέρια μου 
Χτυπάω λίγο τα αβγά και τα προσθέτω στο ψάρι ,μαζί με το σκόρδο,το τυρί,την μουστάρδα .
Με τα χέρια μου επίσης ,κόβω σε μικρά κομματάκια το ψωμί του τοστ και τα προσθέτω στα παραπάνω, αφήνοντας τελευταίο το αλεύρι.
Μόλις ρίξω και το αλεύρι ανακατεύω στην ουσία ζυμώνοντας τα υλικά μου και στην συνέχεια , ρίχνω λίγο ελαιόλαδο στα χέρια μου ,πλάθω τα κεφτεδάκια,περνάω από αλεύρι και τηγανίζω μέχρι να πάρουν αυτό το ωραίο χρυσάφι χρώμα!!

You May Also Like

0 σχόλια