ΚΑΛΤΣΟΝΕ

by - Μαρτίου 17, 2022

Χθες το βράδυ είχαμε όρεξη για πίτσα ,αλλά τα παιδιά μου πεινούσαν πάρα πολύ και ξέρουμε ότι τα 3χρονα με την υπομονή δεν έχουν γνωριστεί ακόμα.. οπότε ήρθαν οι @myloiagiougeorgiou ,με το έτοιμο μείγμα @easybake_myloiagiougeorgiou και σε συνδυασμό με το αγαπημένο μου airfryer της @gruppe_design_wise μου έλυσαν κυριολεκτικά τα χέρια.

Ακολούθησα τις οδηγίες της συσκευασίας @easybake_myloiagiougeorgiou για να φτιάξω το ζυμάρι της πίτσας και ύστερα έκοψα μια μπαλίτσα ,όσο η παλάμη μου και όση ώρα περίμενα να φουσκώσει το υπόλοιπο έκανα το εξής :
Σε αλευρωμένη επιφάνεια άνοιξα το ζυμαράκι μου ,άπλωσα άλειμμα πιπεριάς Φλωρίνης @tradifresh , έτριψα φέτα και πρόσθεσα ελιές.
Στη συνέχεια ,το εκλεισα έτσι ώστε να το κάνω στρογγυλό, ας πούμε σαν πίτσα σκεπαστή ή γιατί όχι καλτσόνε.
Έβαλα λαδόκολλα στο airfryer @gruppe_design_wise ,το καλτσόνε μου από πάνω και έψησα στους 200° για 10'.
Στην συνέχεια το αναποδογυρίσα και συνέχισα το ψήσιμο για ακόμη 10 '..
Το αποτέλεσμα το βλέπεις στην φώτο αλλά και στο βίντεο που υπάρχει στα στορυ και φυσικά έχει ήδη αποθηκευτεί στα highlights.
Πως σου φάνηκε;;;;

You May Also Like

0 σχόλια