ΣΠΑΝΑΚΟΤΥΡΟΠΙΤΑ

by - Μαρτίου 18, 2022

Η αδυναμία μου στις πίτες με χειροποίητο,σπιτικό φύλλο είναι τεράστια και την συγκεκριμένη πίτα την λιγουρευομαι μέρες τώρα..έφτιαξα λίγο διαφορετικά το φύλλο μου και έγινε ακόμα πιο νόστιμη!!

Η αγαπημένη για πολλούς σπανακοτυροπιτα!
Υλικά

Για το φύλλο:

*530 γρ. αλεύρι γ.ο.χ.
*300 γρ. σιμιγδάλι ψιλό
*115 γρ. ελαιόλαδο
*340 γρ. νερό
*30 γρ. λευκό κρασί

Για την γέμιση:

*700 γρ. σπανάκι 
*2 κρεμμύδια ψιλοκομμένα
*1 μάτσο κρεμμυδάκια φρέσκα
*2 σκελίδες σκόρδο
*2 πράσα
*1 ματσάκι άνηθο
*400 γρ. φέτα

Ανακατεύω τα υλικά για το φύλλο μου μέχρι να έχω ένα ζυμάρι που δεν κολλάει.
Στην συνέχεια σε βαθύ τηγάνι προσθέτω λίγο ελαιόλαδο ,τα κρεμμύδια,τα πράσα και το σκόρδο για 2'.
Προσθέτω και το σπανάκι και μαγειρεύω σε δυνατή φωτιά μέχρι το τηγάνι μου να μην έχει άλλα υγρά.
Αποσύρω απ' την φωτιά , προσθέτω την φέτα,την οποία σπάω με μια κουτάλα και τον άνηθο.
Λαδώνω ένα ταψί,στρώνω το φύλλο μου ,από πάνω βάζω την γέμιση και σκεπάζω επίσης με φύλλο.
Χαράζω την πίτα μου σε κομμάτια, λαδώνω ελαφρώς και ψήνω στους 180 ° για μια ώρα περίπου.


You May Also Like

0 σχόλια