ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΜΕ ΛΑΧΑΝΙΚΑ & ΡΥΖΙ

by - Μαρτίου 23, 2022

Κοτόπουλο.. ένα comfort φαγητό που πάει με όλα , οπότε πάψε να το τρώς μόνο με τους συνηθισμένους τρόπους και έλα να σου δείξω πως το έφτιαξα αυτή την φορά εγώ.

Υλικά:

*4 μπούτια κοτόπουλου
*1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
*2 κρεμμυδακια φρέσκα ψιλοκομμένα 
*2 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένες
*Χυμό από δύο λεμόνια
*3 καρότα σε ροδέλες
*λάχανο (μισό μικρό ή όσο έχεις στο ψυγείο σου και αν έχεις)
*200 γρ. μανιτάρια
*200 γρ. ρύζι της αρεσκείας σου (εγώ έβαλα Καρολίνα αλλά θα ήθελα πολύ να είχα γιασμίν)
*200 ml γάλα αμυγδάλου χωρίς ζάχαρη(μπορείς και να το παραλείψεις)
*κάρυ κατά βούληση
*μαϊντανό 

Σε βαθυ τηγάνι ή κατσαρόλα ρίχνω λίγο ελαιόλαδο και βάζω τα μπούτια να πάρουν χρώμα απ' όλες τις πλευρές.
Αφαιρώ τα μπούτια και προσθέτω ,τα λαχανικά μου.
Σβήνω με το λεμόνι και μόλις εξατμιστεί προσθέτω το κοτόπουλο ,το γάλα και συμπληρώνω νεράκι τόσο ώστε να σκεπάζει το φαγάκι μου.
Αφήνω σε μέτρια φωτιά να βράσει για 30' και στην συνέχεια προσθέτω το ρύζι και το αφήνω να βράσει 5-10 ' ανακατεύοντας.
Αδειάζω το φαγάκι μου σε ταψί ή πυρέξ και μαγειρεύω για μισή ώρα στον φούρνο στους 180°.
Στο τέλος θα έχει ρουφήξει το φαγάκι μας όλο το ζουμακι.
Ρίχνω λίγο φρέσκο μαϊντανό και σερβίρω.
Εννοείται μπορείς να προσθέσεις ότι άλλο λαχανικό έχεις στο ψυγείο σου ,όπως πιπεριές ,ή να βάλεις και λίγο τυράκι ..μην ξεχνάς η μαγειρική θέλει φαντασία και καμιά φορά αυτοσχεδιασμό!!

 

You May Also Like

0 σχόλια