ΠΑΣΤΙΤΣΙΟ

by - Μαρτίου 21, 2022

Παστιτσάρα με τα όλα της ..με πλούσια μπεσαμέλ που σε κάνει να σου τρέχουν τα σάλια(εννοείται στο τέλος γλείφουμε την κατσαρόλα μέχρι να μην χρειάζεται πλύσιμο!).

Πάμε λοιπόν στο παρασύνθημα!


Υλικά

•Για τον κιμά:

*800 γρ. κιμάς μοσχαρίσιος
*1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
*2 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένες
*2 δαφνόφυλλα
*4 μπαχάρια
*1 κ.σ. πελτέ
*400 γρ. ελαφρά συμπυκνωμένο χυμό ντομάτας
*1 φλυτζανάκι του καφέ λευκό κρασί
*1 στικ κανέλας
*2 κύβους βοδινού

•Για την μπεσαμέλ :

*1 λίτρο γάλα
*100 γρ. βούτυρο
*100 γρ. αλεύρι
*2 κρόκοι αβγών
*100 γρ. τυρί τριμμένο
*μοσχοκάρυδο

•Μακαρόνια για παστίτσιο Νο2

Βάζω στο τηγάνι μου (ε της @gruppe_design_wise ,το καλύτερο αντικολλητικό)λίγο ελαιόλαδο και σοταρω το κρεμμύδι & το σκόρδο για 2-3'.
Προσθέτω τον κιμά και σπάω με μια ξύλινη κουτάλα ώστε να μην μείνουν σβόλοι.
Μόλις πάρει χρώμα βάζω τον πελτέ μου , ανακατεύω καλά και σβήνω με το κρασί.
Προσθέτω τα δαφνόφυλλα ,τα μπαχάρια και τους κύβους και το αφήνω στο δυνατό μέχρι να εξατμιστεί τελείως το αλκοόλ.
Προσθέτω τον χυμό ντομάτας και αφήνω 5'.

Παράλληλα με την διαδικασία του κιμά , φτιάχνω την μπεσαμέλ.
Βάζω σε βαθιά κατσαρόλα το βούτυρο να λιώσει και προσθέτω σιγα σιγά το αλεύρι και το γάλα ανακατεύοντας καλά με σύρμα να μην μου σβολιάσει(αλλά αν Ω μη γένοιτο σου τύχει να σβολιάσει λίγο περνά την από μια σιτα).
Όταν αρχίσει το σύρμα μου να κάνει γραμμές στην μπεσαμέλ και βλέπω και φουσκαλίτσες , αποσύρω απ' την φωτιά , προσθέτω ένα ένα τα αβγά,το τυρί και το μοσχοκάρυδο..

Αφού λοιπόν έχω βράσει και τα μακαρόνια μου ξεκινάω την συναρμολόγηση.
Αλλά πρώτα προσθέτω λίγη μπεσαμέλ στον κιμά(μια κουτάλα απ αυτές που σερβίρουμε την σούπα).
Ρίχνω λίγο λάδι στο πυρέξ μου , στρώνω τα μακαρόνια,από πάνω τον κιμά και τέλος την μπεσαμέλ.
Αν θέλω πασπαλιζω με τριμμένο τυρί ή φρυγανιά (εγώ δεν είχα φρυγανιά και έσπασα στο μουλτι παξιμάδια).
Ψήνω στους 180 μέχρι να πάρει αυτό το ωραίο χρυσαφένιο χρώμα (περίπου 1 ώρα).

You May Also Like

0 σχόλια