ΚΟΚΚΙΝΙΣΤΟ ΧΤΑΠΟΔΙ

by - Μαΐου 12, 2022

Χταπόδι κοκκινιστό με πατάτες στον φούρνο...!!!

Το φάγαμε χθες αλλά και μόνο που το ξαναβλέπω μου τρέχουν τα σάλια !!!
Βέβαια εγώ όπως όλοι γνωρίζουμε έχω τον προσωπικό μου ψαρά και μου το φέρνει έτοιμο για μαγείρεμα ... οπότε θα το πιάσω από κει και πίστεψε με θα σου δώσω συνταγή τόσο εύκολη που δεν χρειάζεται να ξέρεις τίποτα από μαγειρική για να το φτιάξεις..!!!
Υλικά:

*Χταπόδι 1.5 -2 κιλά
*4-5 πατάτες
*1 κρεμμύδι χοντροκομμένο
*4 σκελίδες σκόρδο χοντροκομμένες
*2 φύλλα δάφνης
*50 γρ. ελαιόλαδο
*200 γρ. χυμό ντομάτας
*Χυμό από 1 λεμόνι
*2 κ.γ. κόρν φλαουρ
*σακούλα ψησίματος
*ρίγανη, θυμάρι, δενδρολίβανο

Βάζω το χταπόδι μαζί με όλα τα υλικά εκτός από το λεμόνι ,και το κορν φλάουρ στην σακούλα ψησίματος.
Με μία οδοντογλυφίδα κάνω 2-3 τρύπες.
Ψήνω στους 200 για μιάμιση ώρα.
Μόλις είναι έτοιμο το φαγητό μου αδειάζω το ζουμάκι του σε ένα κατσαρολάκι και αφήνω να πάρει μία βράση.
Παράλληλα διαλύω το κορν φλάουρ στο χυμό λεμονιού και το προσθέτω στην σάλτσα , ανακατεύοντας μέχρι να πήξει ελαφρώς.
Καλή όρεξη!!!


You May Also Like

0 σχόλια