ΠΙΤΣΑ

by - Ιανουαρίου 18, 2022

Τα τελευταία χρόνια προτιμώ την πίτσα μεσογειακή.
Πέρα από το γεγονός ότι είναι πιο υγιεινή θεωρώ ότι είναι και πιο νόστιμη.
Στη συγκεκριμένη ζύμη κατέληξα μετά από συνδυασμό διαφόρων συνταγών και πολλών δοκίμων.
Είναι η μόνη από όσες έχω δοκιμάσει που βγαίνει ακριβώς στα γούστα μου, ακόμα κι αν την ψήσεις την ίδια στιγμή χωρίς να την αφήσεις να φουσκώσει.

Υλικά για την ζύμη:

*500 γρ. αλεύρι γ.ο.χ.
*400 ml χλιαρό νερό
*1 κοφτή κ.σ. αλάτι
*2 φακελάκια ξηρή μαγια
*3 κ.σ. ελαιόλαδο

Υλικά για την σάλτσα:

*200 γρ. πελτέ
*2 κ.σ. ελαιόλαδο
*90 γρ. νερό
*½ κ.γ. σκόρδο σε σκόνη
*1 πρέζα αλάτι
*1 κ.γ. ρίγανη

Αρχικά σε ένα μεγάλο μπολ προσθέτω το χλιαρό νερό, τη μαγιά , το αλατι και τη μισή ποσότητα από το αλεύρι.
Ανακατεύω και σκεπάζω με μεμβράνη.
Αφήνω στην άκρη για 15 λεπτά.
Στη συνέχεια προσθέτω το υπόλοιπο αλεύρι και το ελαιόλαδο.
Ζυμώνω και στο τέλος σκεπάζω πάλι με μεμβράνη και αν θέλω αφήνω για μία ώρα να φουσκώσει ,διαφορετικά μπορώ να τη φτιάξω και την ίδια στιγμή.

Όση ώρα στήνω την πίτσα μου έχω ήδη βάλει το ταψί στον φούρνο στην μάξιμουμ θερμοκρασία .
Ύστερα τοποθετώ στο ταψί  λαδόκολλα και απλώνω με τα χέρια μου το ζυμάρι.
Προσθέτω από πάνω την σάλτσα , φέτα, μανιτάρια, ελιές σε ροδέλες και φέτες ντομάτας..αυτά για εμένα είναι τα απαραίτητα..αλλά συνήθως προσθέτω και ότι άλλο έχω στο ψυγείο μου και νομίζω ταιριάζει.
Σήμερα πρόσθεσα πράσινη πιπεριά, μείγμα τριμμένων τυριών και λίγη ρόκα.
Ρίχνω μπόλικη ρίγανη ,λίγο ελαιόλαδο και είναι έτοιμη για ψήσιμο.

Ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο στο φουλ .
Βάζω το ταψί μου τέρμα κάτω στον φούρνο και για 15-20' και στη συνέχεια το ανεβάζω πάνω ώστε να γίνει τραγανή και ψήνω για άλλα 10-15 λεπτά.


You May Also Like

0 σχόλια