CAKE MAKEOVER

by - Ιανουαρίου 20, 2022


Είμαι απ' τους ανθρώπους που πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, βλέπω το ποτήρι γεμάτο..
Και τι έγινε αν κάτι πάει στραβά;
Κάποιος τρόπος θα βρεθεί να τα ισιωσουμε..
Έτσι και αυτό το κέικ..ίσως ο λόγος που διαλύθηκε χθες το απόγευμα, όταν προσπάθησα να το ξανατουμπάρω στην φόρμα ήταν για να δημιουργηθεί αυτή η ομορφιά!!!

Μην με ρωτάς τι μου ρθε...ξέρεις πια ότι έχω φαντασία μπόλικη και φυσικά δεν υπήρχε περίπτωση να το πετάξω..#nofoodwaste !!
Έτσι ,το θρυμμάτισα με τα χέρια μου όσο ήταν ακόμα ζεστό,έριξα μέσα 100 γρ. καρύδια σπασμένα και ένα βαζάκι βούτυρο αμυγδάλου, φουντουκιού και φυστικιού latomi farm ,που είχα προμηθευτεί πριν καιρό από www.bioisland.gr και περίμενε καρτερικά τόσο καιρό να δει πως θα το χρησιμοποιήσω.

Ανακατεψα λοιπόν καλά,έστρωσα πάλι στην ωραία μου την φόρμα και έβαλα ψυγείο.
Σήμερα το έβγαλα , πρόσθεσα λιωμένη άσπρη κουβερτούρα ξύσμα από πορτοκάλι και ορίστε!!
Δεν είναι χάρμα οφθαλμών;;;

Για την ιστορία να σου πω ότι η υφή και η γεύση του θυμίζει χαλβά σιμιγδαλένιο.. τουλάχιστον σ' εμένα και φυσικά με βάση αυτό θα δοκιμαστεί κάτι νέο σύντομα!!!

Φυσικά δεν είναι ανάγκη να διαλύσεις το κέικ που μόλις θα έχεις φτιάξει(αν και μεταξύ μας γιατί όχι;),αλλά μπορείς να το δοκιμάσεις με το κέικ που θα σου έχει περισσέψει!!!


You May Also Like

0 σχόλια