CREAMY PASTA

by - Μαΐου 23, 2022

Έφτιαξα την πιο νόστιμη κρεμώδη μακαρονάδα με πολύ απλά υλικά!!

 Και με αυτήν εδώ την φώτο νομίζω μπορείς να καταλάβεις για τι θεϊκό πιάτο μιλάμε!!!
Για την ιστορία να σου πω ότι έχω βάλει κοντοσούβλι που είχα αλλά επειδή δεν προλάβαινα να το φτιάξω στη σχάρα , άλλαξα σχέδιο δράσης και τελικά το έβγαλα απλά από το ξυλάκι του και το μαγείρεψα στο airfryer της Gruppe και σε 15' ήταν έτοιμο!!
Αφού λοιπόν το μαγείρεψα διαλέγοντας το πρόγραμμα που είναι για τις μπριζόλες, το πρόσθεσα μέσα σε μία υπέροχη σάλτσα που έφτιαξα για την οποία θα σου δώσω τη συνταγή!!
Το αποτέλεσμα ήταν απλά του ονείρου!!!

Υλικά για την σάλτσα:

*200 γρ. γάλα
*100 γρ. νερό
*40 γρ. αλεύρι γ.ο.χ.
*100 γρ. philadelphia light
*70 γρ. τυρί τριμμένο
*1 κ.γ. κουρκουμά
*1 κ.γ. πάπρικα 
*σκόνη σκόρδου (κατά βούληση)
*1 χούφτα σπανάκι φρέσκο

Χρησιμοποιώ το αντικολλητικό τηγάνι της Gruppe για να είμαι σίγουρη ότι δεν θα κολλήσει τίποτα και προσθέτω αρχικά το γάλα,το νερό και την κρέμα τυριού σε μέτρια προς δυνατή φωτιά.
Μόλις πάρουν θερμοκρασία, προσθέτω σιγά-σιγά το αλεύρι και ανακατεύω συνεχώς με έναν αβγογδάρτη για να μη μου σβολιάσει.
Μόλις αρχίσει να γίνεται λίγο πηχτή η σαλτσούλα μου προσθέτω κουρκουμά, πάπρικα , σκόρδο και σπανάκι.
Ανακατεύω λίγο ακόμη και αποσύρω από τη φωτιά.
Τέλος, προσθέτω το τυρί.

***Εάν δεν θέλεις να φτιάξεις με κρέας μπορείς πολύ απλά να προσθέσεις και λίγα μανιτάρια στη σάλτσα σου .
***Προσωπικά χρησιμοποίησα φυτικό γάλα χωρίς ζάχαρη για να την έχω λίγο πιο light αλλά μπορεί να βάλεις οποιαδήποτε γάλα εσύ προτιμάς.
***Το κοντοσούβλι μου είχε πιπεριές επομένως δεν χρειάστηκε να προσθέσω στη σάλτσα μου, αν θέλεις μπορείς να βάλεις ½ πιπεριά κόκκινη ,½ πράσινη και ½ κίτρινη.

You May Also Like

0 σχόλια