ΜΠΡΙΖΟΛΕΣ ΜΕ ΛΑΧΑΝΙΚΑ ΣΤΟΝ ΦΟΥΡΝΟ

by - Ιουλίου 18, 2022

Σε αυτό το φαγητό δεν μπορείς να αντισταθείς και δεν χρειάζεται κιόλας..!!

Είναι φαγητό που πρωτοέφαγα από τα χέρια της πεθεράς μου , η οποία πλέον δεν μαγειρεύει και φυσικά δεν θυμάται να μου πει υλικά και λοιπά,
οπότε κάθε φορά που το φτιάχνω προσπαθώ να φέρω στο μυαλό μου τις γεύσεις και τις μυρωδιές ώστε να πετύχω παρόμοιο αποτέλεσμα..! 
Υλικά:

*4 μπριζόλες χοιρινές λαιμού
*1 κρεμμύδι 
*2 σκελίδες σκόρδο
*3 κολοκύθια μέτρια 
*3 πατάτες
*3 καρότα
*3 κ.σ. πελτέ 
*2 φύλλα δάφνης
*Αλάτι , πιπέρι
*Ελαιόλαδο για σοτάρισμα

Πλένω,στεγνώνω τις μπριζόλες και αφήνω στην άκρη.
Χοντροκόβω τα λαχανικά,τα ανακατεύω όλα μαζί και αλατοπιπερωνω.
Ρίχνω ελαιόλαδο να καλύψω τον πάτο ενός ταψιού/πυρέξ.
Βάζω τα μισά λαχανικά,από πάνω τις μπριζόλες και από πάνω τα υπόλοιπα λαχανικά.
Προσθέτω τον πελτέ ,τα φύλλα δάφνης και  λίγο νεράκι να μισοσκεπάζει το φαγητό μου και ψήνω για 60 ' στους 180 βαθμούς κελσίου και στην συνέχεια σπρώχνω τα λαχανικά στην άκρη και συνεχίζω το ψήσιμο στους 250 για 15' ώστε να πάρουν χρώμα οι μπριζόλες μου.
Είναι έτοιμο όταν το δεις μελωμένο όπως στην φωτογραφία!!!

You May Also Like

0 σχόλια