ΚΙΜΑΔΟΠΙΤΑ ΣΤΗΝ ΤΟΣΤΙΕΡΑ

by - Οκτωβρίου 17, 2021

Άστον τρελό στην τρέλα του λένε και ξέρεις πως με την τοστιέρα μου έχω μια τρέλα..μια σχέση πάθους...
Επίσης, ξέρεις ότι τίποτα δεν πετάμε και τα πάντα μπορούν να σου προσφέρουν κάτι πεντανόστιμο..
Απ τα περισσεύματα πολλές φορές γίνονται ακόμα καλύτερα φαγακια..
Όρεξη και φαντασία να έχεις..
Και αν δεν έχεις δεν πειράζει.. γι'αυτό είμαι εδώ...
Έτσι,λοιπόν,αυτό που κανείς δεν βρήκε χθες στα στορυ, έχω να σου πω ότι είναι κιμαδόπιτα...!!!!!
Την προηγούμενη είχα φτιάξει μακαρόνια με κιμά και νομίζω μόλις κατάλαβες τι έκανα με τον κιμά που μου περίσσεψε.
Πάμε λοιπόν στο ψητό!!!

Υλικά:

*180 γρ. κιμά (έτοιμο όπως τον έχεις με την σάλτσα απ' τα μακαρόνια σου)
*150 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
*50 γρ. γάλα 
*50 γρ. τυρί τριμμένο

Απλά ανακατεύεις και έχεις μια ζύμη που βάζεις σε λαδόκολλα, δίνεις με τα χέρια σου σχήμα , κλείνεις λαδόκολλα και βάζεις στην τοστιέρα (αν έχεις καλή σαν την δική μου).
Διαφορετικά βάζεις σε λαδόκολλα την ζύμη δίνοντας της ότι σχήμα θες ,τοποθετεις σε ένα ταψακι και ψήνεις μέχρι να πάρει χρωματάκι..
Και φυσικά θα μπορούσες να βάλεις μέσα και άλλα πράγματα..τι;ότι έχεις στο ψυγείο σου και σου ταιριάζει!!!
Εννοείται περιμένω φωτογραφιες απ' ότι φτιάξεις , γι'αυτό save το πόστ!!!

Όσον αφορά στις δικές μου φωτογραφιες πραγματικα μου ήταν δύσκολο να ξεχωρίσω μια από τις δύο, οπότε αν θες διάλεξε εσύ για εμένα...
Ποια σου αρέσει περισσότερο;

Απ'τα πιο μπουρου μπουρου ποστ μου...δεν ξέρω τι με επιασε,ούτε αν θα φτάσεις μέχρι εδώ...ίσως που δύο μέρες τώρα μόνο με δίχρονα μιλάω ...who knows???

Για σένα που θα φτάσεις όμως σου εύχομαι καλημερα και καλή εβδομάδα!!!!

You May Also Like

0 σχόλια