ENERGY BALLS ΜΕ 3 ΥΛΙΚΑ

by - Οκτωβρίου 16, 2021

Ξέρεις πως δεν μου αρέσουν τα πολλά-πολλά ειδικά τώρα το καλοκαίρι... το χω πει και θα το ξαναπώ όσο πιο λίγο στην κουζίνα τόσο καλύτερα... Όχι πως δεν μου αρέσει αλλά όπως και να το κάνουμε καλοκαιράκι είναι,σε νησί μενουμε ...προτιμώ να έχω χρόνο ώστε να περνάω τη μέρα μου αλλιώς ..
Επειδή όμως πάντα χρειάζεσαι κάποιο σνακ είτε για το σπίτι είτε για τη παραλία είτε για οπουδήποτε έχω να σου προτείνω τα συγκεκριμένα energy balls τα οποία είναι φτιαγμένα με 3 μόνο υλικά και είναι ωμοφαγικά ,δηλαδή δεν χρειάζονται καθόλου ψήσιμο!!!

Υλικά:

*150 γρ. βρώμη αλεσμένη
*100 γρ. crunchy βούτυρο ξηρών καρπών @goutzaninut (εγώ χρησιμοποίησα φουντουκοβουτυρο crunchy)
*2 μπανάνες (περίπου 240γρ.)

Αφού έχω αλέσει στο multi τη βρώμη ώστε να γίνει σαν αλεύρι την αδειάζω σε ένα μπολ και την αφήνω στην άκρη.
Λιώνω τις μπανάνες με ένα πιρούνι τις βάζω και αυτές στο μπολ και προσθέτω και το βούτυρο ξηρών καρπών.
Ανακατεύω καλά βάζω στο ψυγείο για περίπου μισή ώρα και έπειτα πλάθω τα energy balls !!!
Τρώγονται σκέτα αλλά αν θέλεις μπορείς να τα περάσεις από τριμμένο καρύδι όπως έκανα εγώ ή φουντούκι ,αμύγδαλο,ινδοκαρυδο, σοκολάτα ...ότι μα ότι θέλεις!!
Έτσι έχεις ένα πανεύκολο και υγιεινό σνακ για κάθε ώρα της ημέρας όπου και αν βρίσκεσαι!!!
Θα χαρώ να μου στείλεις φώτο μόλις τα φτιάξεις και εσύ!!!

You May Also Like

0 σχόλια