ΠΙΤΑ ΜΕ PHILADELPHIA

by - Οκτωβρίου 16, 2021

Εχεις αγαπήσει τις συνταγές στην τοστιέρα όσο και εγώ και αυτό που δίνει μεγάλη χαρά.
Η τοστιερα για μένα είναι η ευκολία μου και σου έχω αποδείξει ότι κάνει παπάδες σε χρόνο dt(επειδή με ρωτάτε συνεχώς είναι της @izzygreece )...οπότε πως θα μπορούσα να μην την λατρέψω;
Αυτή την φορά η συνταγή έγινε μετα από επιθυμία του λαού...αλμυρό λοιπον ,αν και επειδή είμαι ανήσυχο πνεύμα σύντομα θα χεις και το γλυκό σου .... επίσης,για όσους δεν θέλουν το αβγό ,φρόντισα να μην το χρειάζεσαι... οπότε δες την συνταγή,κάνε save και βάλε την τοστιερα σου στην πρίζα.

Υλικά:

*150 γρ. philadelphia(έβαλα light)
*150 γρ. γάλα (αμυγδάλου χωρίς ζάχαρη χρησιμοποίησα για να το κάνω όσο πιο light γίνεται)
*40 γρ. ελαιόλαδο
*30 γρ. πάστα ελιάς (@elia_kai_alla ήταν τέλεια και την υπόλοιπη την φάγαμε με κριτσινι απευθείας απ' το βάζο)
*200 γρ. αλεύρι γ.ο.χ.
*60 γρ. τριμμένο τυρί

Ανακατεύεις με σύρμα το τυρί κρέμα με το γάλα και το ελαιόλαδο.
Προσθέτεις την πάστα ελιάς και σιγά σιγά το αλεύρι.
Τέλος ,ρίχνεις το τυρί.
Η ζύμη κολλάει ,σου προτείνω να ανακατεύεις με κουτάλι και μετά μην σε νοιάζει που κολλάει...η λαδόκολλα θα κάνει την δουλειά της.
Άδειασε λοιπόν σε λαδόκολλα και ψήσει στην τοστιέρα σου φυσικά!!!!

Περιμένω φωτογραφιες και φυσικά να μου πεις αν σου άρεσε...
Χρησιμοποίησε το hashtag #tyropitastintostiera και #τοστιεροσυνταγή .

You May Also Like

0 σχόλια