ΣΟΥΦΛΕ

by - Νοεμβρίου 15, 2021

Πολλοί μου στείλατε μήνυμα για το φαγητό που ανέβασα χθες σε στορυ ..
Ε λοιπόν,έχω να σας πω ότι είναι τόσο απλό που περισσότερο δεν γίνεται!!
Σουφλέ απλό ,λιτό και απέριττο!!
Κάτι τέτοια φαγητά μας ξετρελαίνουν οικογενειακώς(κυρίως εμένα γιατί απαιτούν πολύ λίγο απ' τον χρόνο μου !!)

Υλικά:

*8 φύλλα λαζάνια 
*1 μέτριο μπρόκολο 
*500 γρ. μανιτάρια σε φέτες
*1 σκελίδα σκόρδο
Για την μπεσαμέλ:

*1 λίτρο γάλα 1.5%
*100 γρ. βούτυρο
*100 γρ. αλεύρι
*1 αβγό 
*100 γρ. τριμμένο τυρί
*μοσχοκάρυδο, αλάτι, πιπέρι

Βράζω για 8 λεπτά το μπρόκολο και παράλληλα σε ένα τηγάνι σοταρω τα μανιτάρια με λίγο σκόρδο.
Μόλις είναι έτοιμο το μπρόκολο το ψιλοκόβω και ανακατεύω με τα μανιτάρια.
Για την μπεσαμέλ βάζω πρώτο το βούτυρο μου σε ένα κατσαρολάκι να λιώσει ,ρίχνω σταδιακά το αλεύρι ,μετά το γάλα και ανακατεύω συνεχώς μέχρι να αρχίσει να βγάζει φουσκάλες ,οπότε και είναι έτοιμη.
Αποσύρω απ' την φωτιά , προσθέτω το μοσχοκάρυδο,το αβγό και ανακατεύω.
Απλώνω τα λαζάνια στο πυρέξ μου από πάνω ρίχνω την γεμιση και από πάνω την μπεσαμέλ.
Ψήνω στους 180 βαθμούς κελσίου μέχρι να πάρει αυτό το ωραίο χρώμα..
Ευκολακι και νοστιμότατο!!

You May Also Like

0 σχόλια