ΧΟΙΡΙΝΕΣ ΜΠΡΙΖΟΛΕΣ ΛΑΙΜΟΥ ΣΕ ΣΑΛΤΣΑ ΜΕ ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ

by - Δεκεμβρίου 12, 2021


Αυτές τις μέρες σκέφτομαι φαγητά που θα μπορούσαν να σταθούν στο Χριστουγεννιάτικο τραπέζι ,αλλά με ξέρεις πια..δεν θέλω να μαι η νοικοκυρά που αποκαμωμένη απ' τις πολλές ώρες στην κουζίνα δεν θα χω διάθεση για τίποτα.
Θέλω να έχω το φαι μου γρήγορα έτοιμο και να προλάβω και να πάω και την βόλτα μου ,καιρού επιτρέποντος βέβαια.
Να γυρίσω να στρώσω τραπέζι και όλοι να γλείφουν τα δάχτυλα τους ,τόσο απλά  ..
Νομίζω λοιπόν ,ότι αυτό το φαγάκι πληροί τις προδιαγραφές!!

Χοιρινές μπριζόλες σε σάλτσα με μανιτάρια

Υλικά:

*4 χοιρινές μπριζόλες λαιμού
*2 κ.σ. ελαιόλαδο
*1 φιάλη λευκό ξηρό οίνο "ΔΑΦΝΙΣ & ΧΛΟΗ"(187ml,το προμηθεύτηκα από @bioisland_augopoleio)

Για την σάλτσα :

*500 γρ. μανιτάρια
*3 κ.σ. βούτυρο
*3 κ.σ. μουστάρδα
*1 φλιτζάνι νερό ή ζωμό λαχανικών
*1 φλιτζανι γάλα 1.5%
*3 κ.σ. Worcestershire sauce
*2 κ.γ. κορν φλαουρ
*2 κ.γ. σκόρδο σε σκόνη
*2 κ.γ. κουρκουμά
*θυμάρι
*αλάτι
*φρέσκο πιπέρι

Ξεκινάω με την σάλτσα.
Σε ένα τηγάνι βάζω το βούτυρο να λιώσει και ρίχνω τα μανιτάρια.
Μόλις πάρουν χρώμα, προσθέτω την μουστάρδα,την Worcestershire sauce και το γάλα.
Μόλις πάρει μια βράση ρίχνω το νερό στο οποίο έχω διαλύσει το κορν φλαουρ.
Όταν δέσει η σάλτσα μου προσθέτω τα μυρωδικά και αφήνω στην άκρη.

Σε ένα αντικολλητικό τηγάνι βάζω τις μπριζόλες όπως είναι,χωρίς καν να τις αλατίσω και προσθέτω νερό ίσα να σκεπάζονται.
Βράζω σε μέτρια φωτιά μέχρι να εξατμιστεί το νερό .
Στην συνέχεια προσθέτω το ελαιόλαδο και τηγανίζω τις μπριζόλες μέχρι να πάρουν χρώμα.
Σβήνω με το κρασί και μόλις εξατμιστεί προσθέτω την σάλτσα μου και αν θέλω εξτρα φρέσκο πιπέρι.
Μπορείς να συνοδέψεις με πατάτες,ρύζι ή ψητά λαχανικά!



You May Also Like

0 σχόλια