ΠΙΤΑ ΜΕ ΣΠΑΝΑΚΙ,ΦΕΤΑ & ΚΡΑΝΜΠΕΡΙΣ

by - Δεκεμβρίου 13, 2021

Οι πίτες πάνε παντού και ειδικά στα τραπέζια που μαζευόμαστε όλη η οικογένεια!!
Θεωρώ ότι η συγκεκριμένη στέκεται επάξια στο χριστουγεννιάτικο τραπέζι ,ενώ με την γέμιση μπορείς να παίξεις μπάλα και αλλιώς, χρησιμοποιώντας την ως γέμιση!

Πρώτη φορά για το φύλλο μου χρησιμοποίησα δίκοκκο λευκό αλεύρι ,που βρήκα στα @bioisland_augopoleio και νομίζω θα το καθιερώσω μιας που το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό !

Υλικά 

Για το φύλλο:

*750 γρ. δίκοκκο λευκό αλεύρι
*100 γρ. ελαιόλαδο
*45 γρ. ξύδι
*αλάτι
*330 γρ. νερό

Ανακατεύω όλα τα υλικά σε ένα μπολ και σκεπασω με μεμβράνη μέχρι να έχω έτοιμη την γέμιση μου.

Για την γέμιση:

*1 κιλό σπανάκι (φρέσκο ή κατεψυγμένο)
*2 φρέσκα κρεμμυδάκια
*1 πράσο 
*½ ματσάκι μαϊντανό
*½ ματσάκι άνηθο
*3 κ.σ. ελαιόλαδο
*30 γρ. κουκουνάρι
*200 γρ. φέτα
*2 αβγά χτυπημένα
*4 κ.σ. κρανπερις

Σοτάρω στο ελαιόλαδο το κρεμμύδι με το πράσο.
Προσθέτω το σπανάκι και αφήνω να μαραθεί.
Αποσύρω απ' την φωτιά και προσθέτω τα υπόλοιπα υλικά.

Ανοίγω δύο φύλλα .
Στρώνω το ένα φύλλο σε ταψί που έχω λαδώσει ελαφρώς,αδειάζω την γέμιση και κλείνω με το άλλο φύλλο.
Ραντίζω με ελαιόλαδο,χαράζω τα κομμάτια μου  και πασπαλίζω με λίγο σουσάμι και παπαρουνόσπορο.
Ψήνω για περίπου μία ώρα στους 180 βαθμούς κελσίου.
(Στην γέμιση δεν πρόσθεσα καθόλου αλάτι γιατί η φέτα αρκεί).




You May Also Like

0 σχόλια