ΦΟΚΑΤΣΙΑ

by - Φεβρουαρίου 28, 2022

Φοκάτσια που εξαφανίστηκε εν ριπή οφθαλμού ίσον καλή φοκάτσια!!!

Έτσι μου είπαν ,έτσι σας λέω και say no more που λένε και στο χωριό μου...απλά κάνε SAVE το ποστ και αν θες γιατί όχι και share 🥰(εννοείται περιμένω τις φώτο σου)!!!
Υλικά:

*250 ml νερό
*2 φακελάκια ξηρή μαγιά
*500 γρ. αλεύρι
*1 κ.σ. αλάτι
*1 πρέζα ζάχαρη
*50 γρ. ελαιόλαδο (συν 30 γρ. για το τέλος)
*1 κούπα ντοματίνια
*Φρέσκο δεντρολίβανο
*Θυμάρι
*σκόνη σκόρδου

Σε χλιαρό νερό προσθέτω την ζάχαρη και το αλάτι , ανακατεύω να διαλυθούν και στην συνέχεια προσθέτω την μαγιά και επίσης,ανακετεύω να διαλυθεί.
Αφήνω στην άκρη για 10'.
Σε ένα μπολ ρίχνω το αλεύρι και προσθέτω το μείγμα της μαγιάς .
Ανακατεύω και ρίχνω τα 50 γρ. ελαιόλαδο (Αν το ζυμάρι κολλάει ΔΕΝ προσθέτω εξτρα αλεύρι,αλλά ελαιόλαδο).
Μόλις έχω μια ωραία μαλακή ζύμη που δεν κολλάει,τοποθετώ σε ελαφρώς λαδωμένο μπολ και σκεπάζω με πετσέτα ή σιλικόνη για περίπου μισή ώρα.
Αφήνω σε ζεστό μέρος (το έβαλα μέσα στον φούρνο στην χαμηλότερη θερμοκρασία )για 30'.
Ξαναζυμώνω, μεταφέρω την ζύμη σε ταψί με λαδόκολλα και ανοίγω με τα χέρια μου.
Αφήνω πάλι σε ζεστό μέρος για 30'.
Ύστερα ,κάνω τρύπες με τα δάχτυλα μου,ρίχνω το ελαιόλαδο και απλώνω με το πινέλο να πάει παντού, προσθέτω σκόρδο κατά βούληση,τα ντοματίνια και τα μυρωδικά μου(φυσικά μπορεί κανείς να βάλει οτιδήποτε άλλο θέλει,όπως για παράδειγμα ελιές, πιπεριά, οτιδήποτε).
Ψήνω στους 180°C στον αέρα για περίπου 30'.

You May Also Like

0 σχόλια