ΜΠΕΡΓΚΕΡ ΠΑΤΖΑΡΙΟΥ

by - Μαΐου 29, 2022

Χαίρομαι πολύ να δοκιμάζω νέα πράγματα και να τα μοιράζομαι μαζί σου!!
Καμιά φορά για μία συνταγή χρειάζεται παραπάνω από μία δοκιμές και πίστεψε με μπορεί να είναι χρονοβόρο,αλλά ταυτόχρονα είναι πάρα πολύ ευχάριστο να φτιάχνεις κάτι, να μπορείς να εντοπίσεις την αδυναμία ,το "ελάττωμα" και να το βελτιώνεις στην επόμενη προσπάθεια!

Για την ιστορία και για να σε βάλω λίγο μέσα στο μυαλό μου τα πρώτα ψωμάκια που έφτιαξα βγήκαν πάρα πολύ εύκολα με μία ζύμη που δεν ήθελε καμιά προσθαφαίρεση στα υλικά και  πολύ γευστικά, αλλά έβρισκες έντονα  το ελαιόλαδο και συνειδητοποίησα πως όντως είχα βάλει παραπάνω ποσότητα από όση χρειαζόταν με αποτέλεσμα να το κάνω και πιο υψηλό σε θερμίδες (προφανώς,δεν είμαι  διατροφολόγος αλλά μου αρέσει αν μπορώ να φτιάχνω κάτι νόστιμο στην πιο υγιεινή του και στην πιο light του εκδοχή).
Οπότε τη δεύτερη φορά άλλαξα λίγο τις δοσολογίες και βγήκε επίσης μία πολύ καλή  και εύκολη ζύμη,με πολύ πιο ισορροπημένο αποτέλεσμα όσον αφορά στη γεύση.
Και παρόλο που δεν είμαι χορτοφάγος θεωρώ ότι καμιά φορά είναι ωραίο αν μπορείς να αποφύγεις το κρέας όταν είναι περιττό στη γεύση σου και θεώρησα ότι το ιδανικό ταίριασμα για τα συγκεκριμένα ψωμάκια ήταν να τα γεμίσω με ψητά λαχανικά, φρέσκο σπανάκι ,μανιτάρια και φέτα!!

Για τα ψωμάκια από παντζάρι:
Υλικά:

*500 γρ. αλεύρι
*200 γρ. γάλα
*1 αβγό + 1 ασπράδι
*1 φακελάκι μαγιά
*150 γρ. παντζάρια βρασμένα
*50 γρ. ελαιόλαδο
*1 κ.γ. ζάχαρη 
*1 κ.γ. αλάτι
Βάζω τα παντζάρια που έχω βράσει (ή αν έχω αγοράσει έτοιμα βρασμένα)στο multi mix της Gruppe μαζί με το ελαιόλαδο και την μισή ποσότητα απ' το γάλα και αλέθω.
Ζεσταίνω το υπόλοιπο γάλα τόσο ώστε να είναι χλιαρό και διαλύω μέσα την μαγιά.
Σε ένα μεγάλο μπολ ρίχνω το αλεύρι,την ζάχαρη και το αλάτι .
Προσθέτω το γάλα με την μαγιά,το αβγό και τα αλεσμένα παντζάρια.
Ανακατεύω και ζυμώνω(η ζύμη στην αρχή θα κολλάει ελαφρώς ...δεν προσθέτω καθόλου αλεύρι απλά λαδώνω όσο χρειάζεται τα χέρια μου).
Αφού είναι έτοιμη η ζύμη την αφήνω σε ελαφρώς λαδωμένο μπολ και σκεπάζω με μεμβράνη.
Αφήνω για 2 ώρες να φουσκώσει.
Στην συνέχεια φτιάχνω ένα μπαστούνι και χωρίζω σε 6 ίσα μέρη.
Πλάθω τα ψωμάκια μου, τα περνάω από πάνω με το ασπράδι και ρίχνω λίγο παπαρουνόσπορο.
Ψήνω στους 180 σε προθερμασμένο φούρνο για 20-30'.
Καλή όρεξη!


You May Also Like

0 σχόλια