ΤΥΡΟΨΩΜΟ

by - Φεβρουαρίου 15, 2022

Είναι πλέον γεγονός η εμμονή μου , με το air fryer της Gruppe !!!

Και πώς να μην είναι όταν μου λύνει τα χέρια σε δύσκολες στιγμές που τα παιδιά πεινάνε και θέλω κάτι γρήγορο,όταν δεν έχω πρωινό έτοιμο και πρέπει να φτιάξω κάτι εκείνη τη στιγμή ή όταν θέλω ένα healthy πρωινό για εμένα(δες τα πρωινά stories).
Τυρόψωμο λοιπόν θα το πω ,και δεν έφτιαξα ένα άλλα δύο ,μιας που τα παιδιά τρελάθηκαν και ζήτησαν και δεύτερο!!!

Υλικά:

*100 γρ. γιαούρτι 2%
*140 γρ. αλεύρι γ.ο.χ.
*1 αβγό
*5 γρ. ελαιόλαδο
*τυρί ή κασέρι για την γέμιση
Ανακατεύω και ζυμώνω όλα τα υλικά εκτός από το τυρί (θα χρειαστείς έξτρα αλεύρι για να ανοίξεις το ζυμάρι σου).
Γεμίζω με τυρί ή για πιο πλούσια γεύση με κασέρι ,ή φέτα ή οτιδήποτε άλλο σου αρέσει και έχεις στο ψυγείο σου).
Κλείνω καλά και τοποθετώ στον κάδο του airfryer.
Λαδώνω τα χέρια μου και περνάω από πάνω το ζυμαράκι.
Αν θέλω ρίχνω και λίγο μαύρο σουσάμι (το προμηθεύομαι από @bioisland_augopoleio ) και ψήνω για 30 λεπτά στους 200 βαθμούς κελσίου.
Στη μισή ώρα γυρνάω τούμπα το ψωμάκι μου (το πανω κάτω) για να ψηθεί παντού.

You May Also Like

0 σχόλια